Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vývoje trhu mobilních telekomunikací v ČR
Milota, Marek ; Doubravský, Karel (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje trhu mobilních operátorů v České republice. S využitím dat Českého telekomunikačního úřadu z posledních let se pomocí statistických metod snaží vytvořit prognózu vývoje trhu a jeho velikost. Dále chce určit klíčové faktory růstu trhu, které využije k vytvoření ekonometrického modelu dalšího vývoje.
Čeští mobilní operátoři ve vybraných oborových médiích v letech 2013 až 2017
Ullmann, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje nejčtenějším on-line médiím, které v ČR píší o mobilních operátorech (mobil.iDnes.cz, MobilMania.cz a Mobilenet.cz). Cílem práce je poskytnout širší přehled o tom, jak tato média informují o mobilních operátorech v ČR (T-Mobile, O2 a Vodafone). Práce čtenáři odhaluje rozdíly a podobnosti v mediálních výstupech sledovaných médií a tím mu může pomoci v kritickém přístupu k přijímaným informacím. V teoretické části se věnuje přístupu novináře jako zprostředkovatele informací s vysvětlením hlavních teorií. Dále reflektuje roli novináře jako příjemce informací a věnuje se podrobněji i roli PR. Výzkumná část obsahuje výsledky provedené obsahové analýzy, ze které čtenář získá přehled o četnosti mediálních výstupů, sentimentu nebo míře využívání tiskových zpráv a způsobu jejich přebírání. Všechny sledované veličiny jsou porovnávány napříč médii i operátory. Z výsledků vyplývá, že mezi sledovanými médii jsou významné rozdíly v míře přebírání tiskových zpráv i celkovém sentimentu vydávaných článků. Web MobilMania.cz je vůči všem mobilním operátorům výrazně kritičtější než ostatní sledovaná média, naopak u Mobilenet.cz výzkum potvrdil, že jako médium, které přebírá větší části tiskových zpráv, má vyšší podíl pozitivně laděných článků. Web mobil.iDnes.cz se na základě provedeného výzkumu...
Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa
Poliaková, Erika
Diplomová práce se zabývá problematikou vnímání internetové reklamy spotřebiteli v prostředí mobilních operátorů působících v České a Slovenské republice. Práce si klade za cíl navrhnout doporučení ohledně využívání nástrojů internetové propagace pro hlavní mobilní operátory. Reklama na internetu je srovnávána zejména s televizní reklamou, a to z důvodu dominance tohoto druhu reklamy v prostředí mobilních operátorů. Pro naplnění cíle práce bude realizován kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
Spoločenská zodpovednosť firiem v oblasti telekomunikačných služieb v Českej a Slovenskej republike
Galbavá, Ivana
Diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti mobilních operátorů, kteří působí na území České a Slovenské republiky. Práce si dává za cíl zanalyzovat současný stav společenské odpovědnosti v podnicích, které jsou lídry v oblasti poskytování telekomunikačních služeb, a to prostřednictvím normy ISO 26000. Práce dospívá k závěru, že mobilní operátoři v České republice a na Slovensku zastávají aktivní přístup ke společenské odpovědnosti a mají dostatečné povědomí o konceptu CSR. Výsledky výzkumu je zhodnocen aktuální stav společenské odpovědnosti společností a navrženy konkrétní doporučení pro klíčové oblasti CSR, ve kterých mobilní operátoři zaostávají za svou konkurencí na trhu.
Čeští mobilní operátoři ve vybraných oborových médiích v letech 2013 až 2017
Ullmann, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje nejčtenějším on-line médiím, které v ČR píší o mobilních operátorech (mobil.iDnes.cz, MobilMania.cz a Mobilenet.cz). Cílem práce je poskytnout širší přehled o tom, jak tato média informují o mobilních operátorech v ČR (T-Mobile, O2 a Vodafone). Práce čtenáři odhaluje rozdíly a podobnosti v mediálních výstupech sledovaných médií a tím mu může pomoci v kritickém přístupu k přijímaným informacím. V teoretické části se věnuje přístupu novináře jako zprostředkovatele informací s vysvětlením hlavních teorií. Dále reflektuje roli novináře jako příjemce informací a věnuje se podrobněji i roli PR. Výzkumná část obsahuje výsledky provedené obsahové analýzy, ze které čtenář získá přehled o četnosti mediálních výstupů, sentimentu nebo míře využívání tiskových zpráv a způsobu jejich přebírání. Všechny sledované veličiny jsou porovnávány napříč médii i operátory. Z výsledků vyplývá, že mezi sledovanými médii jsou významné rozdíly v míře přebírání tiskových zpráv i celkovém sentimentu vydávaných článků. Web MobilMania.cz je vůči všem mobilním operátorům výrazně kritičtější než ostatní sledovaná média, naopak u Mobilenet.cz výzkum potvrdil, že jako médium, které přebírá větší části tiskových zpráv, má vyšší podíl pozitivně laděných článků. Web mobil.iDnes.cz se na základě provedeného výzkumu...
Analýza vývoje trhu mobilních telekomunikací v ČR
Milota, Marek ; Doubravský, Karel (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje trhu mobilních operátorů v České republice. S využitím dat Českého telekomunikačního úřadu z posledních let se pomocí statistických metod snaží vytvořit prognózu vývoje trhu a jeho velikost. Dále chce určit klíčové faktory růstu trhu, které využije k vytvoření ekonometrického modelu dalšího vývoje.
Analýza českého telekomunikačního trhu
Hofman, Adam ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce) ; Daniel, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku telekomunikací a konkrétně na analýzu českého telekomunikačního trhu. V teoretické části práce je probrán historický vývoj telekomunikací, co se týče technologických trendů ve světě a jejich následné přenesení na náš trh. Praktická část se věnuje samotné analýze českého trhu dle zvolených kritérií, především poskytovaným službám, jejich kvalitě a technologickým řešením. Je kladen důraz na analýzu působení poskytovatelů mobilních telekomunikačních a datových služeb v České republice. Výsledkem práce je analýza aktuálního stavu českého telekomunikačního trhu společně s pozitivními prognózami.
Koncepce CSR a její realizace u mobilních operátorů v ČR
Kvapilová, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá problematikou společenské odpovědnosti firem u mobilních operátorů v České republice. Jejím cílem je analyzovat politiku a praktiky CSR mobilních operátorů v České republice a zhodnotit tyto aktivity v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Dílčím cílem práce je navrhnout opatření a řešení, které by vedly k vyrovnání rozdílů mezi danými podniky a celkově k vyšší efektivitě CSR v mobilním sektoru. To vše na základě analýzy jednotlivých CSR aktivit a jejich následné komparace. K porovnání poslouží SWOT analýzy CSR jednotlivých firem. Aktivity jsou popsány i porovnány v rámci jednotlivých tří pilířů společenské odpovědnosti.
Analýza vývoje regulace na trhu mobilních operátorů v České republice od jeho vzniku do současnosti
Kolářová, Zuzana ; Chmelová, Pavla (vedoucí práce) ; Štípek, Vladimír (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza regulační činnosti státu na telekomunikačním trhu v České republice se zaměřením na trh mobilní a její zhodnocení. Na základě analýzy z dostupných údajů o vývoji trhu mobilních telekomunikací, srovnání jednotlivých ekonomických a telekomunikačních parametrů a analýzy opatření jak regulujících úřadů, tak úřadů na ochranu hospodářské soutěže je v práci dosaženo zhodnocení regulace trhu. Současná snaha o deregulaci telekomunikací je shledána jakožto částečně úspěšná. Problém shledává autorka práce v nejasné zákonné definici konkurenčního trhu a v nízké rychlosti a adaptibilitě deregulace, jež jsou příčinou nedostatečného konkurenčního prostředí na trhu mobilních služeb, které vede k pomalému snižování cen pro spotřebitele.
Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Fedorková, Simona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných marketingových strategií a dotazníkového šetření. A zatřetí navrhnout optimální marketingovou strategii pro současný trh mobilních operátorů. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing, marketingové prostředí a jeho prvky. Dále je popsán proces marketingového řízení, různé typy marketingové situační analýzy a strategický marketing. Následně je charakterizován marketing služeb. Praktická část se zabývá srovnáním tří mobilních operátorů, zejména je srovnávána jejich produktová, cenová a komunikační strategie. Na základě vlastního výzkumu je srovnáváno vnímání brandu, dopad reklamních kampaní, loajalita a spokojenost zákazníků jednotlivých mobilních operátorů. Výsledkem srovnání je sestavení pořadí marketingových strategií. V závěru je navrhnuta optimální marketingová strategie na trhu mobilních operátorů v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.